zondag 2 juni 2013

Appelvink

Vervolg hutten van Han Bouwmeester en de Hoge Veluwe .. Deel 1 zie http://awd-bossie.blogspot.nl/2013/05/han-bouwmeester-vogelkijkhut.html   met Greet Ben Nathalie en ik ..
Nu had ik nogal wat foto's genomen ...maar om ze allemaal in één blogbericht te plaatsen ..was een beetje te veel van het goede.. vandaar nu deel 2 .. En tevens laatste van dit heerlijke uitstapje.
Foto's van de kijkhut zijn genomen met iPhone ..
Deze hut is grotendeels onder de grond ..Je kijkt vanuit de hut mooi over het water ..
En met een beetje zon is dan de reflectie goed te fotograferen..
En wat hebben we... hem veel mogen zien .. de..
Eekhoorn ...
Muis ..
Appelvink ..
Nu hebben de meeste mensen weleens een Appelvink op de foto kunnen zetten ..maar voor mij was het de eerste keer dat ik er een zag ..en nog kon fotograferen ook.. Het viel me gelijk op hoe groot hij was ..Ik had verwacht dat hij een stuk kleiner zou zijn ..
Appelvink ..
Uitzicht ..kijkhut 2
Foto :) Bonte Specht
Merel ...
Eekhoorn ..
-
-
Boomklever ..
Schorpioenvlieg ..
Bonte Specht ..
muis ...
Koolmees ... in bad
Eekhoorn ..
Geen echte top-foto helaas ..maar de weerspiegeling is zo mooi :)
Bonte Specht..
Zwartkop ..
Merel..
Zwartkop..
Kijkhut Veluwe ..
Edelherten met kalfjes... van grote afstand ...
Ree ..
Eekhoorn ...
Boomklever ..
Het was heel leuk om dit te doen ... 
De update lopen nu wat snel achter elkaar ..maar ik wil niet te ver achter gaan lopen met publiceren ..
vandaag naar de awd geweest ..en dat moet dan maar even wachten..
Greet Nathalie en Ben bedankt voor de gezellige tijd in Twente en de Veluwe..
=