zondag 29 augustus 2010

Wat een Weer


24 Augustus...Dus dat is alweer een paar daagjes geleden...Ja..Ja..Je weet hoe dat gaat...Even gewoon weinig tijd over om me met de site enz. bezig te houden..En op Dinsdag 24 aug. had ik even de tijd...om een bezoekje te brengen aan het AWD.
Maar????....Er was Onweer en Regen voorspeld..Dus ik was gewaarschuwt!
En daarom bleef ik een beetje in de buurt van de uitgang....
Een Haas is niet zo bijzonder natuurlijk...Maar in het AWD..kom je ze niet zoveel tegen.
Het onweert in de verte...Het ziet er dreigend uit...

En het begint te stormen...In het bos kraakt het aan alle kanten...En takken vallen uit de boom..
Hier en daar zie ik zelfs grote takken over het pad..
En de herten profiteren van de kleine takjes...met verse blaadjes..die uit de bomen komen vallen.
Staan ze bewust tussen de bomen....Voelen ze de dreiging van storm en regen ?
Het lijkt er wel op....Het begint te plensen..En ik maak dat ik snel bij de uitgang bent...
De zon verliest snel zijn kracht...
Wat is het al weer snel donker...in deze tijd..
Morgen geen wandeling...90 % regen is net iets teveel van het goede :)