zondag 15 augustus 2010

Een wandeling met Herman en Gert Hartman...in de AWD

 Deze morgen spreken Herman en ik af om bij zonsopgang Ingang Panneland te pakken...En daar staat toevallig Gert Hartman...Zie eerder op deze Site: http://awd-bossie.blogspot.com/2010/01/gert-herman.html  en http://awd-bossie.blogspot.com/2010/01/vos-over-het-ijs.html En hij gaat met ons mee het AWD in. Ik moet om half tien thuis wezen..De Fam. In Almelo en Nijverdal verwachten ons vroeg in de middag..Dus voor mij een korte wandeling vandaag.
Het is nog wat aan de donkere kant...Als we deze hertjes tegenkomen...Nog iets later zien we de Ijsvogeltjes..Helaas niet op de foto...Maar thuis zie ik?
Dat ze toevallig op de foto staan...Nou ja :) ....Je moet er wel even naar op zoek :)
Ach...Een kinderhand is snel gevuld...En ik ben er nog blij mee ook :)
We lopen door naar het achtergebied...Gert is naar Zweden geweest..
En weet er veel over te vertellen...Ja..Als de kinderen wat groter zijn...moeten we daar zeker eens naar toe.
Helaas zien we vandaag niet veel..Ook een bakkie koffie in het achtergebied..bood geen soelaas.
Ter hoogte van de Kippendellen nemen Herman en ik afscheid van Gert....Gert gaat nog wat verder het AWD gebied in. En bij ingang Panneland gaat Herman ook nog even verder..richting de Beukenlaan..... om de Reeën te zoeken.
Ik neem afscheid van Herman en ik ga naar huis...
Als ik dan in de weilanden bij Panneland deze Reeën ziet...Ja..Dan moet ik daar even naar toe natuurlijk.
Een Reebok..
En Reegeit..
En zo komt er een einde aan een korte maar leuke wandeling...In het AWD!
Meer van deze wandeling...Zie Bij Herman Versteeg: http://www.natuurfotograafversteeg.nl/pageID_10135758.html