dinsdag 9 maart 2010

Frans en Martine van Dijk : Ingezonden via Mail

Dag Henk
Tijdje geleden alweer. Wij waren elkaar toen eens tegen gekomen tijdens de bronst in de AWD. Het gebied wat ook onze favoriet is. Nu heb ik weer een paar leuke fotootjes voor je. Die zullen je wel bevallen. Ik breng veel tijd door daarzo. Soms kan ik wel een uur rond zwerven of zelfs stil zitten wachten en observeren. Zo heb ik eens een hele ochtend achter een reetje aan gelopen. Niet opjagen maar steeds voorzichtig op hem toe kruipen. Daaruit zijn een paar mooie foto's gekomen. Genoeg gepraat, ik ga de foto's er aan hangen.

Met vriendelijke groet,
Frans en Martine van Dijk
Bedankt Frans en Martine...Wat een Top foto's!
( Meer van Frans en Martine...Zie o.a.de vos bij Ingezonden via mail rechts.)
Reegeit (Capreolus capreolus) ( Fotó :Frans en Martine )
Vos in de sneeuw ( Fotó :Frans en Martine )
Damhert (Dama dama) ( Fotó :Frans en Martine )
Damp Noordoosterkanaal ( Fotó :Frans en Martine )
Reegeit..bij mooi licht. ( Fotó :Frans en Martine )
Vos (Vulpes vulpes) met een sneeuwbui. ( Fotó :Frans en Martine )
Damhertje ( Fotó :Frans en Martine )
Prachtige foto van de reegeit. ( Fotó :Frans en Martine )
Ree ( Fotó :Frans en Martine )
Dit waren Geweldige foto's van Frans en Martine van Dijk
Wat een heerlijk gebied hé....!!
--------------------------------------

Ook even aandacht voor de Site van Bas Breetveld http://www.naturereflections.nl/
Bij Update..o.a.: Het Bouwen van nesten is begonnen!
Het Voorjaarsgevoel.