maandag 15 september 2008

AWD De Wondere Wereld van

Omdat ik vroeg klaar was met werken vandaag , besloot ik om nog even naar het AWD te gaan.Ik nam ingang Panneland.
Richting Hondenvlak/Groot Zwarteveld/over de Strandweg/Vinkenveld/Uitgang.
Links: Eentje die de bronst niet haalde!
Vlinder in het zand
Een zwaar bewerkte foto van het water naast het gebied Ruigenveld.
Hert met jong (Ruigenveld)
Ik heb dit pad niet uitgelopen , maar dat ga ik binnekort wel een keertje doen.
Hindes op de vlucht.


Groot Zwarteveld (de schapen lopen nu vrij rond)

Onderhoud van slootkanten en rietkragen

Persoonlijk vind ik deze weg (Strandweg) een saaie weg , maar daar maakte dit damhertje deze keer verandering in. Terwijl ik met mijn mobieltje bezig was zag ik hem staan. Ik liep heel rustig een klein stukje door om onderhand mijn fototoestel te pakken en hem in te stellen , zonder hem aan te kijken.
Ik liep weer rustig een klein stukje terug en nam snel deze foto.
Weer zo'n foto die door het flitsen (overdag) mislukt.



















Over de varens heen zag ik het parkeerterrein van het panneland al.
Bij de uitgang zocht ik naar de eekhoorns die daar moesten zitten. Terwijl ik omhoog keek op zoek naar de eekhoorns kwam een hinde heel dicht bij me staan zonder dat ik het door had.
Op het moment dat ik het door had was hij al verder weg en nam ik snel deze slechte foto.
Ik Liep weer richting uitgang , waar twee mensen me erop attendeerde dat het een komische gezicht was dat ik omhoog stond te kijken terwijl het hertje vlak naast me stond.
Een mooi eind na een heerlijke wandeling in het AWD.