woensdag 30 april 2008

AWD Gemist

Gisteren (een dag voor koninginnedag) ben ik ontslagen uit het ziekenhuis.
Ik kreeg koorts (voor de eerste keer sinds mijn niertransplantatie) en omdat mijn imuunsysteem door medicatie zo goed als uitgeschakelt is moest ik worden opgenomen.
Op zoek naar virussen en bacterieën (antibiotica/antiviraal via infuus)
Uiteindelijk was ik weer koortsvrij en werd ontslagen.
Ik was nog maar net thuis toen kreeg ik een nierbloeding in mijn oude nier.
Op zich niet zo,n ramp maar zoiets doet behoorlijk pijn.
Weer naar het ziekenhuis geweest en daar hebben ze me Methadon gegeven voor de pijn.
En nu zit ik versuft met koninginnedag binnen.
Ik hoop weer snel de oude te wezen want de natuur wacht niet op henk bos.
Zeker in deze weken waar alles weer mooi groen begint te worden.