dinsdag 5 juli 2016

Nep Fotograaf

Ik plaats nu foto's van deze week ..Niet alles was top ..mijn ISO was blijven hangen op 24000 of zo ..Terwijl ik hem automatisch hebt staan .. Nou alles zo goed als wit ..en foto's van Kb in  plaats van Mb. En zoals ik altijd al schreef op deze site ..een echte fotograaf ..Nee dat ga ik niet worden.
Reegeit
Bij mij is de geluksfactor erg belangrijk.
Geen min en plussen ..geen verandering van F getal
Meestal in de A stand ..met scherpte in het midden :)
Reegeit in een mooie setting.
Het enigste waar ik tijd voor maakt is het drukken op het knopje om een foto te maken. Liefst in een mooie setting ..liefst met een laag standpunt (Maar dat gaat haast niet meer) ..liefst zon in mijn rug ..En liefst een object wat even de moeite neemt om stil te staan :)
Julikever ..
Kijk deze werkte goed mee ...maar eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vertellen dat hij dood was en dat we hem op een boom gezet hebben:)  
Even voor de duidelijkheid ..de rest in deze blog leeft wel :)
Damhertkalfje
Keizersmantel
Dit is een prachtige grote vlinder .. helaas werkte mijn A-Stand niet meer en moest ik het doen in een andere stand .. Portret en zelfs Landschap uitgetest .. Ik hoop dat hij nog even te zien blijft in de awd ..Zodat ik nog een herkansing krijgt en dan in de A stand.  
-
Zondag met Herman (mooi weer) en vandaag met Kees (Regenachtig)
Zandhagedis.
Roodborsttapuit.
Bonte Vliegenvanger
Grasmus
-
De laatste weken hebben we best veel regen gehad ..Ook waren er gelukkig ook droge momenten .. met prachtige wolken boven de AWD (Putter en ...)
Een spreeuw? hij zit erg ver weg ..
Wat opvalt is toch wel zijn lange snavel ... u mag het zeggen.
-
Ja .. wat is dit toch een geweldig industriegebied (Waterwinning) ..En dan denken er nog mensen dat het een kaal gebied is! Je zou ze toch een bril kado geven.
Kneu..
Ook zal er te weinig voedsel wezen in de awd  ... en teveel damherten.
Nou .. de awd ziet er beter uit dan tien jaar geleden .. en een bloemenzee ..
--
Gelul ..dat is het nooit geweest!!! Ja Links van Panneland (frezen en inzaaien) vroeger. En bij de "Pannelanderweg" rechts tussen het pad en ruiterpad  Mensen die niet verder kwamen in het gebied dachten natuurlijk dat de gehele awd zo was.Natuurlijk zijn er wel enige soorten minder aanwezig of zelfs verdwenen ..maar om daar de herten de schuld van te geven? (Is ook niet bewezen)
Wolken gevangen in water..
Karrekiet
Nu de Koeien en schapen zijn uitgenomen ..
Is er duidelijk verbetering opgetreden. Hoger en zaaiende grassoorten ..
Boomkikker
Ja ,, De schapen en koeien waren ingebracht om het gebied open te houden. En om de Amerikaanse Vogelkers te bestrijden. 
Bunker
Zelfs de Duitsers wisten hoe belangrijk de awd was ..en verdedigde het ook :)
St. Jansvlinder
Bruin Zandoogje
Roodborsttapuit.
Reegeit ..